Subject: Kutsetegevuse statistiline aruanne
From: "Kai Willadsen" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Wed, 8 Jan 2025 07:07:36 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Lisatud andmed möödunud aasta 2024 kohta.

Lugupidamisega,

Kai Willadsen
vandetõlk

On Tuesday, January 23, 2024 at 11:40:53 AM GMT+2, Rina Sillandi 
<[email-masked]> wrote:

Tere

Igaks juhuks tuletan meelde, et vastavalt vandetõlgi määrustiku §-le 10 
esitab vandetõlk hiljemalt iga aasta 1. veebruariks justiitsministrile 
elektrooniliselt eelneva kalendriaasta tõlgete arvu tõlkesuundade kaupa ning 
ärakirja ja väljatrüki õigsuse kinnitamiste arvu.

Palun saatke andmed e-posti teel aadressile  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]. Kiri võib olla vabas vormis.

Heade soovidega ja ette tänades

Rina Sillandi

Nõunik

Vabakutsete talitus

Justiitsministeerium

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud 
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse 
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos 
kõikide lisadega.